"Elkutyultam"

A cím nem azt jelenti, hogy valamit elkevertem és nem találom, hanem azt, hogy menthetetlenül elkutyásodtam, azaz "elkutyultam":-) Miért mondom ezt éppen most? 

Több kiképzést ki kellett hagynunk Marcipánnal egyéb körülmények miatt, s ma, vasárnap újra megjelentünk, holott épp esett az eső is mikor kiérkeztünk a pályára...Az egész milliő nagyon hiányzott Nekem is és Marcipán kutyámnak is.

Mi is az ami hiányzott?

Megmondom: A kutyák gazdái, a közös érdeklődés, hasonló problémákkal való küzdés, a kutyák akik (igenis akik és nem amik) odarohannak megérkezéskor üdvözölni, ahogy Marcipán is mindenkit körbeudvarol egy kis dögönyözésért:-) Lényegében a kiképzés megkezdődése előtt már csuron kutyaszőr és tappancsnyomos lesz az öltözetem, de bizony cseppet se bánom, mert ennél őszintébb szeretetben nem is lehetne máshol részem, s itt utalnék vissza címre... én bizony elkutyultam=elkutyásodtam és ez életem egyik remek döntése volt!

Hogy annyit azért mégse érzelegjek a fotók is elárulják, milyen fantasztikusan vidám és tartalmas kiképzésben volt részünk Egonnal, Bellával, Larával, Zénóval, Taslival és Rogerrel, Jack-kel és Marcipánnal:-)

 53333333.jpg

Link:

https://plus.google.com/u/0/photos/115253369083770243774/albums/6144694632235424353

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyaszerviz.blog.hu/api/trackback/id/tr387427350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása