Tudod kiskutyám, 3 éve és 2 napja, hogy megérkeztél hozzám egy nagy kartondobozban. Picike fekete szőrmegombóc voltál, s azonnal megszerettelek. A lakásban melletted aludtam a földön, hogy megszokd a helyed, és ne sírj anyukád után. Aztán mikor nagyobb kutyus lettél beírattalak a Kutyaszerviz Kutyaiskolába. A  tanárbácsi azt mondta, hogy tehetséges vagy, és okos kutya leszel. Általad megismertem sok jó embert, rengeteg jó élménnyel lettünk gazdagabbak mindketten. Az iskolában jól teljesítettél, sokat tanultam én is rólad és a többi kutyáról is. Te pedig ügyesen összebarátkoztál az osztálytársaiddal és mindketten rendkívül jól éreztük magunkat az órákon. Ha te nem lennél, sose ismertem volna meg a csoporttársaid gazdáit akik remek emberek, és szegényebb lett volna az életem. Mivel azonban Te vagy nekem kiskutyám, így mindketten jóbarátokkal lettünk gazdagabbak.

Így, ma a Szeretet Ünnepén köszönetet mondok Neked, hogy mindez megtörtént Velem!

U-COO


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyaszerviz.blog.hu/api/trackback/id/tr544982459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása